Ankieta

Jak często odwiedzasz naszą stronę?

Logowanie

Aktualności
Objazdowe Wakacje z Gminnym Ośrodkiem Kultury w Górzycy (foto)

Jak co roku, w ramach akcji „Objazdowe Wakacje z Gminnym Ośrodkiem Kultury” pracownicy GOK odwiedzili młodych mieszkańców Gminy Górzyca w ich miejscach zamieszkania.
Każdego dnia pojawiali się w innej miejscowości, dzień zawsze rozpoczynał się od gimnastyki połączonej z zabawą i rozwiązaniem krzyżówki, której tematem przewodnim był zdrowy tryb życia, zdrowe i prawidłowe nawyki żywieniowe .
Następnie dzieci wraz z instruktorami przygotowywały zdrowe śniadania, których podstawę stanowiły świeże warzywa i owoce. Przygotowane samodzielnie sałatki, kanapki, soki i koktajle znikały ze stołów szybciej niż się na nich pojawiały i niewątpliwie były dla dzieci atrakcją i ciekawą odmianą codzienności. Na zakończenie każdy uczestnik otrzymał pamiątkowy dyplom za udział w „Objazdowych Wakacjach z Gminnym Ośrodkiem Kultury w Górzycy”
Odwiedziliśmy wszystkie wsie Gminy Górzyca:

Gminne Centrum Informacji

UWAGA ! Informujemy, że w dniach 17.07.2017 r. - 04.08.2017 r. Gminne Centrum Informacji będzie nieczynne.
Za utrudnienia przepraszamy

Podsumowanie Turnieju Siatkówki Plażowej! (foto)
Siódmego lipca na Kompleksie Sportowo - Rehabilitacyjnym w Górzycy  odbył się trzeci podsumowujący turniej siatkówki plażowej.
Do turnieju łącznie przystąpiło 8 drużyn. W Górzycy zaś 5 drużyn.
 W turnieju brały również mieszane pary gdy jeden z zawodników nie mógł zagrać.
Uroczystego rozpoczęcia dokonali dyrektor Gminnego
Ośrodka Kultury w Górzycy - p. Małgorzata Gniewczyńska i wójt Gminy Górzyca p. Robert Stolarski.
Rozgrywki odbywały się systemem każdy z każdym. Zwycięzca turnieju zespół Paweł Hajkowicz i Wojciech Drozdowicz.

Po zakończonych zmaganiach zawodnicy otrzymali pamiątkowe dyplomy, medale oraz nagrody rzeczowe. Turniej zakończyliśmy przy wspólnym grillu.
Czytaj całość…

2 z 3 turniejów siatkówki plażowej za Nami !
3 lipca w Laskach Lubuskich odbył się drugi (zaległy) z trzech turniejów plażowej piłki siatkowej. Do rywalizacji stanęły 3 drużyny.
Uroczystego rozpoczęcia dokonały dyrektor Gminnego
Ośrodka Kultury w Górzycy - p. Małgorzata Gniewczyńska, wójt Gminy Górzyca p. Robert Stolarski oraz
 sołtys wsi Laski Lubuskie - p. Anna Kuzioła.
Rozgrywki odbywały się systemem każdy z każdym. Zwycięzca turnieju zespół Jakub Wróbel i Kamil Gawda

Poszukujemy pracownika
Pracownia Edukacji Kulturalnej dla dzieci 3-5-letnich działająca przy Gminnym Ośrodku Kultury w Górzycy poszukuje pracownika na pełny etat: wychowawca małego dziecka, pomoc nauczyciela.
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe,
- odpowiedzialność i zaangażowanie w pracę,
- łatwość nawiązywania kontaktów,
- kreatywność.
Zgłoszenia i CV prosimy kierować na: gok@gorzyca.pl, bezpośrednio do biura w Centrum Spotkań Polsko-Niemieckich (Górzyca, ul. Polna 8/1). Kontakt telefoniczny: 95-759-12-36.
O terminie rozmowy kwalifikacyjnej poinformujemy telefonicznie do dn. 10.08.2017 r.

PLAN PRACY Gminnego Ośrodka Kultury WAKACJE 2017

Zapraszamy do zapoznania się z planem pracy Gminnego Ośrodka Kultury podczas wakacji

>>> plan <<<

Wycieczka przedszkolaków do Wildparku (foto)

27 czerwca 2017 r. odbyła się coroczna wycieczka przedszkolaków. W tym roku wybraliśmy się za granicę, co prawda tylko do Frankfurtu nad Odrą, gdzie odwiedziliśmy Wildpark. Spotkaliśmy tam przeurocze sarenki, łanie i daniele, dziki, pieski preriowe, pawie, wiewiórki, kozy, lamy i wiele wiele innych zwierząt, a niektóre mogliśmy nawet pogłaskać. Pamiętaliśmy o tym, co lubią zjeść zwierzęta i wzięliśmy dla nich smakołyki - warzywa i owoce, a one jadły nam z ręki. Po wyczerpującym spacerze, zrobiliśmy sobie piknik, rozsiedliśmy się wygodnie na kocach, wyciągnęliśmy smakołyki i korzystając z pięknej pogody, odpoczywaliśmy. Gdy nasze brzuszki były już najedzone, wtedy nasze przedszkolaki zaczęły szaleństwa na placach zabaw. Radości i zabawy było co nie miara.
Nasza wycieczka, jak zawsze była udana, bawiliśmy się wspaniale. Nawet rodzice naszych przedszkolaków, którzy zawsze jeżdżą z nami, korzystali z uciech na placu zabaw. Tyle radości tylko u nas, w Pracowni Edukacji Kulturalnej!
Czytaj całość…

TURNIEJ PIŁKI PLAŻOWEJ znamy zwycięzców pierwszego turnieju! (foto)
23 czerwca w Radówku odbył się pierwszy z trzech turniejów plażowej piłki siatkowej. Do rywalizacji stanęły 4 drużyny.
Uroczystego rozpoczęcia dokonały dyrektor Gminnego
Ośrodka Kultury w Górzycy - p. Małgorzata Gniewczyńska
z sołtysem wsi Radówek - p. Alicją Szary oraz radną Gminy Górzyca Maria Palmowską.
Rozgrywki odbywały się systemem każdy z każdym. Zwycięzcą turnieju okazał się zespół Paweł Hajkowicz i Adam Kierski.

Zakończenie roku przedszkolnego 2016/2017
22 czerwca w Pracowni Edukacji Kulturalnej odbyła się uroczystość zakończenia roku przedszkolnego. W tym roku nasze zaproszenie przyjęło wielu wspaniałych gości, był pan Wójt gminy Górzyca, pani Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej, pani przewodnicząca Gminnej Komisji ds. Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, nasza pani dyrektor Gminnego Ośrodka Kultury, wspaniali rodzice i cudowne babcie.

Już wkrótce WAKACJADA!

«« start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast. » koniec »»